ZWROTY 

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.), w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Prawo dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, czyli kiedy kupujący jest osobą fizyczną oraz dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, jak również wtedy gdy kupującym jest osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Klient może odstąpić od umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Pobierz wzór oświadczenia.

Więcej informacjiznajduje się w regulaminie.

REKLAMACJE

Wszystkie towary oferowane w sklepie internetowym www.galeriaszumen.pl są fabrycznie nowe i są objęte 24 miesięczną gwarancją. Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakować. Do przesyłki należy też dołączyć kopię dowodu zakupu (np. fakturę VAT lub paragon), wypełnione zgłoszenie reklamacyjne zawierające dokładny opis usterki, swoje dane osobowe i kontaktowe a następnie tak przygotowaną paczkę należy w widocznym miejscu opisać jako REKLAMACJA a następnie dostarczyć osobiście lub przesłać na swój koszt na adres: Szumen Piotr Kempiński, 25 – 608 Kielce, ul. Jagiellońska 25.

Dział reklamacji pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach: 10.00 – 18.00                        

Masz pytania dotyczące reklamacji lub zwrotu mebli? 

Napisz na: kontakt@galeriaszumen.pl

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Lub Reset password