ZWROTY 

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) 

art. 27, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Prawo dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, czyli kiedy kupujący jest osobą fizyczną oraz dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Klient może odstąpić od umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy. 

Pobierz wzór oświadczenia.

Więcej informacjiznajduje się w regulaminie.

REKLAMACJE

Wszystkie towary oferowane w sklepie internetowym www.galeriaszumen.pl są fabrycznie nowe i są objęte 24 miesięczną gwarancją.         

Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakować w oryginalne opakowanie, które klient otrzymał przy zakupie. Do przesyłki należy też dołączyć kopię dowodu zakupu (fakturę VAT lub paragon), wypełnione zgłoszenie reklamacyjne zawierające dokładny opis usterki, swoje dane osobowe i kontaktowe a następnie tak przygotowaną paczkę należy w widocznym miejscu opisać jako REKLAMACJA a następnie dostarczyć osobiście lub przesłać na swój koszt na adres: Szumen Piotr Kempiński, 25 – 608 Kielce, ul. Jagiellońska 25.

Dział reklamacji pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach: 10.00 – 18.00                        

Masz pytania dotyczące reklamacji lub zwrotu mebli? 

Napisz na: kontakt@galeriaszumen.pl

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Lub Reset password